PATVIRTINTA
Valstybinės augalininkystės tarnybos
prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus
2011 m. sausio 24 d. įsakymu Nr. 1T-81
(Valstybinės augalininkystės tarnybos
prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus
2021 m. gruodžio 10 d. įsakymo Nr. 26T-99
redakcija)
BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (242212) yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). Pareigybės Nr. 17-17.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – organizuoti dokumentų valdymą, apskaitą ir saugojimą Valstybinėje augalininkystės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Tarnyba).
II SKYRIUS
SPECIALIŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, kitus teisės aktus ir metodinius nurodymus dokumentų valdymo, rengimo, įforminimo, apskaitos klausimais;
4.3. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo procesų organizavimo srityje;
4.4. sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles;
4.5. mokėti dirbti kompiuteriu, Microsoft Office programomis bei naudotis šiuolaikinio ryšio technologijomis.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. vykdo Tarnybos gaunamos ir siunčiamos dokumentacijos registraciją, pateikimą, vykdymo kontrolę;
5.2. pagal atskirą Tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų paklausimus rengia kontroliuojamų pavedimų, kuriuos vėluojama įvykdyti, sąrašus bei šių pavedimų suvestines;
5.3. tvarko siunčiamą Tarnybos korespondenciją: registruoja, rūšiuoja ir išsiunčia adresatams;
5.4. patikrina siunčiamos korespondencijos įforminimą, užregistruoja bei išsiunčia gavėjams;
5.5. registruoja direktoriaus veiklos įsakymus, pavedimus, protokolus, raštus ir kitus dokumentus;
5.6. kontroliuoja, kad Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Žemės ūkio ministerijos, kitų institucijų bei Tarnybos direktoriaus privalomojo vykdymo dokumentai, pavedimai bei kitos užduotis būtų vykdomi laiku;
5.7. priima ir perduoda informaciją šiuolaikinėmis informacinių technologijų priemonėmis;
5.8. priima ir išsiunčia pašto siuntas;
5.9. organizuoja ir techniškai aptarnauja Tarnyboje vykstančius pasitarimus;
5.10. sutikrina rengiamų dokumentų vizas DVS pagal Darbo reglamente ir Dokumentų valdymo taisyklėse numatytą vizavimo tvarką;
5.11. skyriaus vedėjui pavedus, atstovauja Tarnybai skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais;
5.12. pagal skyriaus kompetenciją rengia dokumentus, susijusius su skyriaus veikla, teikia pasiūlymus dėl atitinkamų dokumentų tobulinimo, užtikrina vidaus tvarkomųjų ir kitų dokumentų, susijusių su skyriaus funkcijų vykdymu, kaupimą, sisteminimą ir saugojimą;
5.13. informuoja skyriaus vedėją apie dokumentų valdymo būklę Tarnyboje, teikia pasiūlymus, kaip ją tobulinti;
5.14. vykdo kitus vienkartinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, siekiant Tarnybos ar Bendrųjų reikalų skyriaus strateginių tikslų įgyvendinimo.
__________________
Susipažinau
____________________________________________
(Parašas)
_____________________________________________
(Vardas ir pavardė)
_____________________________________________
(Data)