PATVIRTINTA
Valstybinės augalininkystės tarnybos
prie Žemės ūkio ministerijos
Nr.: 2024-10-03 d. Nr. 26T-102
VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO
MINISTERIJOS
FITOSANITARIJOS SKYRIAUS
PATARĖJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VIII pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Administracinių sprendimų priėmimas.
4. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
5. Augalų sveikata (fitosanitarija),genetiškai modifikuoti organizmai (GMO).
6. Augalų sveikata (fitosanitarija),genetiškai modifikuoti organizmai (GMO).
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus
koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo
priėmimo vykdymu.
9. Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų
priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus
koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų
priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių
sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja
administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais
sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų
priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais
klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių
sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių
dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
14. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra
susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
15. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros
veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
16. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir
administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus
koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių
sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus
arba prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
17. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros
veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
18. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros
veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus
koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros
veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
19. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja
informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra
susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
20. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
21. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir
administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja
teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų
įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
22. Rengia ataskaitas, išvadas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja ataskaitų,
išvadų ir kitų dokumentų rengimą.
23. Rengia ir teikia informaciją su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais klausimais
arba prireikus koordinuoja informacijos su stebėsena ir (ar) analize susijusiais sudėtingais
klausimais rengimą ir teikimą.
24. Rengia ir teikia pasiūlymus su stebėsena ir (ar) analize susijusiais klausimais.
25. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl stebėsenos ir (ar) analizės
vykdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
stebėsenos ir (ar) analizės rengimą.
26. Augalininkystės tarnybos direktoriui įgaliojus nagrinėja administracinių nusižengimų
bylas.
27. Pagal kompetenciją atstovauja valstybei Europos Sąjungos Tarybos ir Komisijos darbo
grupėse.
28. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
29. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
29.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.2. studijų kryptis – biologija (arba);
29.3. studijų kryptis – ekologija (arba);
29.4. studijų kryptis – agronomija (arba);
29.5. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
arba:
29.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
29.7. darbo patirtis – augalininkystės srities patirtis;
29.8. darbo patirties trukmė – 2 metai;
30. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
30.1. anglų (B1).
31. Atitikimas kitiems reikalavimams:
31.1. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar
susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
32. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
32.1. vertės visuomenei kūrimas – 4;
32.2. organizuotumas – 4;
32.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
32.4. analizė ir pagrindimas – 5;
32.5. komunikacija – 4.
33. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
33.1. įžvalgumas – 4;
33.2. informacijos valdymas – 4;
33.3. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4.
Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)