BENDRŲJŲ REIKALŲ SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
1. Bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – skyrius) vyriausiasis specialistas (2422) yra specialistas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). Pareigybės Nr. 1718.3.
2. Pareigybės lygis – A2.
3. Pareigybės paskirtis – organizuoti dokumentų valdymą, apskaitą ir saugojimą. Valstybinėje augalininkystės tarnyboje prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Tarnyba).
II SKYRIUS
SPECIALIŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
4. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
4.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba atitinkamą aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
4.2. išmanyti teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir archyvų tvarkymą, Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, patvirtintas Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymu, kitus teisės aktus ir metodinius nurodymus dokumentų valdymo, rengimo, įforminimo, apskaitos bei archyvo darbo klausimais;
4.3. turėti ne mažiau kaip 1 metų administravimo darbo patirties;
4.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
4.5. sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu, sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
5.1. vykdo Tarnybos dokumentų apskaitą pagal teisės aktų reikalavimus;
5.2. užtikrina tinkamą Tarnybos dokumentų rengimą ir įforminimą pagal Dokumentų rengimo taisykles bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles bei prireikus juos redaguoja;
5.3. peržiūri Tarnybos gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, užregistruoja, skenuoja ir perduoda pagal paskirtį Tarnybos darbo reglamente ir kituose dokumentuose nustatyta tvarka;
5.4. vykdo Tarnybos gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimą, pateikimą, vykdymo kontrolę ir dokumentų archyvo tvarkymą;
5.5. tvarko siunčiamą Tarnybos korespondenciją: registruoja, rūšiuoja ir išsiunčia adresatams;
5.6. patikrina siunčiamos korespondencijos įforminimą, užregistruoja bei išsiunčia gavėjams;
5.7. registruoja Tarnybos vardu sudarytas sutartis, direktoriaus veiklos įsakymus, pavedimus, protokolus, raštus ir kitus dokumentus;
5.8. priima ir perduoda informaciją faksu ir kitomis šiuolaikinėmis informacinėmis priemonėmis;
5.9. priima ir išsiunčia Tarnybos pašto siuntas, rengia siuntų, perduotų pasiuntinių pašto skyriui, registrus;
5.10. vykdo visų struktūrinių padalinių valstybės tarnautojų ir darbuotojų supažindinimą pasirašytinai su Tarnybos direktoriaus įsakymais;
5.11. pagal organizuoja arba padeda organizuoti Tarnyboje vykstančius posėdžius;
5.12. formuoja dokumentų archyvines bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, praėjus vieneriems kalendoriniams metams po bylų užbaigimo jas sutvarko, ilgo ir laikinojo saugojimo bylas nustatyta tvarka perduoda saugoti;
5.13. prižiūri, kad rengiami teisės aktai, kiti dokumentai bei raštai būtų parašyti taisyklinga valstybine kalba;
5.14. konsultuoja Tarnybos darbuotojus dokumentų rengimo klausimais;
5.15. organizuoja ir atlieka Tarnybos archyvinių dokumentų tvarkymą ir saugojimą;
5.16. pagal skyriaus kompetenciją vykdo Tarnybos direktoriaus bei skyriaus vedėjo pavedimus, susijusius su skyriaus veikla;
5.17. informuoja skyriaus vedėją apie dokumentų valdymo būklę Tarnyboje, teikia pasiūlymus, kaip ją tobulinti;
5.18. rengia Tarnybos dokumentų registrų sąrašą.
__________________
Susipažinau
____________________________________________
(Parašas)
_____________________________________________
(Vardas ir pavardė)
_____________________________________________
(Data)