PATVIRTINTA
Valstybinės augalininkystės tarnybos
prie Žemės ūkio ministerijos
Nr.: 2024-10-15 d. Nr. 26T-117
VALSTYBINĖS AUGALININKYSTĖS TARNYBOS PRIE ŽEMĖS ŪKIO
MINISTERIJOS
FITOSANITARIJOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO PATARĖJO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Pareigybės lygmuo – VI pareigybės lygmuo.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS0
3. Administracinių sprendimų priėmimas.
4. Teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA0
5. Augalų sveikata (fitosanitarija), šviežių vaisių bei daržovių kokybės reikalavimų taikymas,
genetiškai modifikuoti organizmai (GMO).
6. Augalų sveikata (fitosanitarija), šviežių vaisių bei daržovių kokybės reikalavimų taikymas,
genetiškai modifikuoti organizmai (GMO).
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
7. Koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą arba prireikus
organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą.
8. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo
priėmimo vykdymu.
9. Koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais
klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus rengia ir teikia informaciją su administracinių
sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais.
10. Koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų
priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą bei administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą
arba prireikus nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių
sprendimų priėmimo veiklų vykdymo ir rengia administracinius sprendimus ir atsakymus.
11. Koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą
arba prireikus apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją.
12. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių
sprendimų priėmimo rengimą arba prireikus rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius
dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo.
13. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais
klausimais.
14. Koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą arba prireikus
rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais.
15. Koordinuoja skundų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir
administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą arba
prireikus nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir
administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo, koordinuoja
atsakymų rengimą arba prireikus rengia atsakymus.
16. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi
priežiūra susijusios informacijos apdorojimą arba prireikus apdoroja susijusią informaciją.
17. Koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi
priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą arba
prireikus prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi
priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą.
18. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi
priežiūros veiklų atlikimą arba prireikus atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų
įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
19. Koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi
priežiūros veiklų planavimą arba prireikus planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų
įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas.
20. Koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir
administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą arba prireikus
rengia teisės aktų projektus ir kitus, susijusius dokumentus.
21. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir
laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
22. Augalininkystės tarnybos direktoriui įgaliojus pagal kompetenciją nagrinėja
administracinių nusižengimų bylas.
23. Pagal kompetenciją atstovauja valstybei Europos Sąjungos Tarybos ir Komisijos darbo
grupėse.
24. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
25. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
25.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.2. studijų kryptis – biologija (arba);
25.3. studijų kryptis – ekologija (arba);
25.4. studijų kryptis – žemės ūkis (arba);
25.5. studijų kryptis – agronomija (arba);
arba:
25.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
25.7. darbo patirtis – augalininkystės srities patirtis;
25.8. darbo patirties trukmė – 4 metai;
26. Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:
26.1. anglų (B2).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
27. Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
27.1. komunikacija – 4;
27.2. analizė ir pagrindimas – 5;
27.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
27.4. organizuotumas – 4;
27.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
28. Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
28.1. kontrolės ir priežiūros proceso valdymas – 4;
28.2. informacijos valdymas – 4;
28.3. įžvalgumas – 4.
Susipažinau
(Parašas)
(Vardas ir pavardė)
(Data)